Ondernemen is topsport, vind je ook niet?

Net als in topsport heb je weleens iemand nodig die zorgt dat jij kunt floreren.
Iemand die zorgt dat jij je volledig kunt focussen op wat er voor jou toe doet: winnen, doorgroeien en doelen treffen.

Aangenaam, ik ben Annik De Vlieger:  integrator en katalysator voor implementatie van bedrijfsprocessen.
Ik help ondernemers waarvan hun backoffice een chaos is, om hun administratieve en organisatorische zaken te verbeteren. Dit door samen de strategie, implementatie en optimalisatie op te pakken.
Want hoe beter je interne processen zijn, hoe meer tijd, focus en energie je kunt investeren in de kerntaken van je bedrijf.

20+ jaar ervaring als backoffice integrator

Mijn ervaring binnen domeinen als HR, finance, sales, marketing, retail en vastgoed zet ik in voor ondernemers met een visie, maar zonder soepele administratieve processen.

Strategisch én uitvoerend

We leggen knelpunten bloot, analyseren en optimaliseren, benutten kansen en maken een plan van aanpak. Vervolgens zorgen we dat de implementatie daarvan snel verloopt. Samen, of zelfstandig

Boost je bedrijf met effectieve procesoptimalisatie

To-the-point pragmatisch

Mijn aanpak is zo ingericht dat jij zo weinig mogelijk tijd en energie hoeft te investeren in de verbetering van backoffice en interne processen, zodat je grotere prioriteiten op kunt pakken.

Je processen brengen je verder dan enkel de passie en kunde voor je vak zouden kunnen doen

Je weet dat het moet gebeuren, maar je komt er niet aan toe. Zodra je dit doorhebt, zie je dat je vastzit in een vicieuze cirkel waar geen einde aan komt.

Maar omdat de backoffices voor veel bedrijven het kloppend hart van de organisatie zijn, moet er iets gebeuren. Gebeurt dat niet, dan stapelen de problemen zich op en houden de interne administratieve processen juist bedrijfsgroei tegen, omdat dit alle tijd, aandacht en focus opeist.

Dat weet ik, omdat dit is wat ik nu al meer dan 2 decennia doe: kleine en grote organisaties helpen om hun backoffice op orde te krijgen. Het is iets waar bijna niemand zin in of tijd voor heeft, maar waarvan iedere ondernemer weet dat het vroeg of laat moet gebeuren. Ook om te leveren wat je belooft zonder dat klanten gaan klagen.

Want het feit blijft: als de processen achter de schermen niet geoptimaliseerd zijn, vraagt al dat administratieve werk meer aandacht en tijd van je dan nodig is

Dit is de precieze reden waarom we juist jouw backoffice moeten optimaliseren. Het geeft je rust in je hoofd, meer uren in je dag en gezonde groei in de boeken. Net als tevreden medewerkers die de interne processen makkelijker volgen en dus ook productiever worden.

Ik help je graag om deze uitdaging aan te gaan en jouw doelen te behalen.

Ik ben Annik. Naast ondernemer ben ik ook moeder, echtgenote, vriendin, zus, dochter…

Geluk vind ik in de kleine dingen: gezellige momenten met mijn gezin, een goed gesprek, lekker eten, een goed boek, samen  zijn met vrienden of familie, wandelen tussen velden en bossen, en fietsen, of het nu op de mountainbike is of op de racefiets.

Al meer dan 20 jaar zet ik mijn tanden in een geweldige missie: ondernemers helpen om tijd te vinden die écht vruchten afwerpt. En dat is precies waar mijn bedrijf, @dding Value, om de hoek komt kijken! Bij @dding Value draait het om het toevoegen van waarde aan uw onderneming. We bieden niet alleen eersteklas consultingdiensten aan, maar zijn ook gespecialiseerd in  het regelen van omgevingsvergunningen voor kleinhandelszaken of de vroegere socio-economische vergunningen. Deze expertise is gegroeid uit mijn verleden bij AS Adventure, en deze zet ik ook al vele jaren met plezier in naast mijn andere hoofdactiviteiten.

Heeft u interesse of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact  op. 

Ik werk het liefst samen met zaakvoerders van succesvolle en snelgroeiende bedrijven.

Je bedrijf is te klein voor een operationeel manager, maar heeft te grote dromen om zich tegen te laten houden door de huidige processen.

En je bent op zoek naar ondersteuning en inspiratie om de binnenkant en de buitenkant van je bedrijf te kunnen verenigen.

In welke domeinen?

Denk aan tech, IT, vastgoed, bouw, kmo, finance, HR, wetenschap, chemie, juridisch, notariaat, productie, consultancy, retail en de maakindustrie.

Samenwerken doen we tijdens ons creatieve en oplossingsgerichte traject: 

Al mijn ervaring en expertise heb ik gebundeld in 3 strategische sessies, gevolgd door 6 of 12 maanden implementatiebegeleiding.

Dit doe je alleen of samen met mij – eventueel met behulp van externe specialisten.

Tijdens het traject analyseren, optimaliseren en evalueren we je volledige backoffice en alle interne processen.

Bijvoorbeeld:

Hoe je zorgt voor inzicht in je cashflow

Standaardoffertes of unieke voorstellen: wat moet je kiezen?

Samenstellen van het juiste team voor consistente bedrijfsgroei

Standaardiseren en automatiseren zodat je processen soepeler verlopen: van offerte tot facturatie, en alles daartussenin

De juiste software bepalen en naadloos implementeren in je processen

Daarbij gebruik ik geen complexe managementmodellen, maar juist een praktische aanpak op basis van ervaring en nuchter verstand. Zo verkleinen we de tijd tussen denken en doen, waardoor we snel problemen verhelpen en kansen aanpakken. Samen, omdat ik fungeer als vertrouwenspersoon, strategisch partner en aanjager van de implementatie.